Moduri in care magazinele de comert electronic pot spori increderea clientilor

Dupa cum ne spune un citat popular, „Increderea este un lucru fragil – dificil de construit, usor de rupt”. Desi increderea in comertul electronic este mai putin tangibila decat o metrica ca rentabilitatea investitiei, este un factor important de utilizare a clientilor atunci cand acestia decid sa cumpere un produs de la magazinul tau de mobilier online. Ce fel de mesaje trimite site-ul dvs. catre clienti? Cand au terminat de navigat, sunt gata sa cumpere sau inca stau pe ganduri?

Luati in considerare aceste modalitati prin care magazinele pot stimula increderea clientilor. La urma urmei, linistirea cumparatorilor in cateva domenii cheie creste probabilitatea ca acestia sa devina clienti pentru calatoria pe termen lung.

La sfarsitul zilei, indiferent cat de mare este vocea marcii, cumparatorii stiu ca vanzatorii abordeaza marketingul si designul web dintr-un unghi. Ca rezultat, vizitatorii site-ului dvs. sunt mult mai inclinati sa creada alti clienti decat dumneavoastra. De aceea, ei vor cauta o proba sociala adecvata pentru a determina legitimitatea magazinului dvs. in domenii precum serviciul clienti.

Daca un cumparator intentioneaza sa cumpere un scaun de pe site-ul dvs., acesta va cauta ratinguri si recenzii pentru a gasi reasigurare in ceea ce priveste calitatea, transportul, aspectul si multe altele. Puteti sa faceti un pas mai departe prin aglomerarea continutului generat de utilizatori si afisarea acestuia pe platformele social media in plus fata de site-ul dvs. Web. Atunci cand vizitatorii magazinului dvs. va pot vedea produsele „in salbaticie” prin fotografii si videoclipuri ale altor cumparatori, au mai multe motive sa creada in marca dvs.

Pentru a vinde mobilierul online, furnizati liste de produse cu suficiente detalii pentru a convinge cumparatorii sa faca conversia. Deoarece cumparatorii nu au capacitatea de a sta in scaune, a scoate sertarele, de a-si verifica calitatea si de a-si rula materialele, cea mai buna alternativa este dovada vizuala, insotita de o scurta descriere a specificatiilor. Asigurati-va ca fiecare lista de produse include fotografii HD din mai multe unghiuri si o lista de fapte si cifre importante (materiale, masuratori, informatii privind garantia si multe altele).

Clientii au incredere in marcile accesibile si transparente fata de cele evazive. Cu cat este mai usor sa intrati in contact cu departamentul de asistenta pentru clienti, cu atat mai multi cumparatori trebuie sa cumpere si sa ramana loiali in timp. Asigurati-va ca magazinul dvs. dispune de persoanele potrivite pentru a raspunde in timp util la e-mailuri si apeluri telefonice. Luati-va planul de servicii pentru clienti cu un pas mai departe si oferiti chat live in timpul orelor de magazin, astfel incat reprezentantii dvs. sa poata vorbi cu clientii inainte de a cumpara – este o modalitate excelenta de a spori valoarea medie a comenzii si de a crea o relatie de lucru cu cumparatorii.

Desi pare la inceput contraintuitiv, brandurile trebuie sa aleaga timpul pentru a vinde. Relatiile cu clientii implica mai mult decat un atac unic al CTA. Furnizarea de continut util, sub forma de blog-uri, videoclipuri instructive si infografice, este o modalitate excelenta de a va oferi clientilor o valoare reala si de a va stabili reputatia de brand de incredere.

Doriti sa cresteti vanzarile si sa pastrati clientii pentru site-ul dvs. web? Incepeti cu aceste moduri de comert electronic, prin care puteti construi si stabiliza o relatie de incredere reciproca cu toti cei interesati.

Lasa un comentariu